Kontaktirajte nas

Društvene mreže

Telefon

Email

Stupite s nama u kontakt


Često postavljena pitanja

Šta ako moja narudžba još nije stigla?

Ukoliko vaša narudžba nije stigla u očekivanom roku, molimo vas da prvo provjerite broj za praćenje pošiljke (ako je dostupan). Ponekad može doći do kašnjenja zbog dostavnih službi, praznika ili vremenskih uslova. Ako i dalje ne možete pronaći informacije, slobodno nas kontaktirajte putem emaila ili obrasca za kontakt, i naš tim će odmah provjeriti status vaše narudžbe.

Koliko traje dostava?

Vrijeme dostave zavisi od vaše lokacije i vrste dostave koju ste odabrali. U većini slučajeva, narudžbe se dostavljaju u roku od 2 do 5 radnih dana. Tačne informacije dobit ćete putem e-maila nakon što pošaljemo vašu narudžbu.

Kako mogu platiti narudžbu?

Trenutno prihvatamo plaćanje pouzećem u gotovini.

Da li mogu promijeniti ili otkazati narudžbu nakon što je poslana?

Ako želite izmijeniti ili otkazati narudžbu, kontaktirajte nas što je prije moguće. Ukoliko narudžba još nije poslana, rado ćemo unijeti promjene ili izvršiti otkazivanje. Nakon što narudžba bude predata dostavnoj službi, promjene više nisu moguće.

Šta ako je proizvod oštećen ili neispravan?

Ukoliko primite oštećen ili neispravan proizvod, molimo vas da nas kontaktirate unutar 48 sati od prijema pošiljke. Pošaljite nam fotografije proizvoda i broj narudžbe, kako bismo mogli riješiti situaciju što brže i ponuditi zamjenu ili povrat novca.