Kontaktirajte nas
Stupite s nama u kontakt
Često postavljena pitanja
Ukoliko vaša narudžba nije stigla u očekivanom roku, molimo vas da prvo provjerite broj za praćenje pošiljke (ako je dostupan). Ponekad može doći do kašnjenja zbog dostavnih službi, praznika ili vremenskih uslova. Ako i dalje ne možete pronaći informacije, slobodno nas kontaktirajte putem emaila ili obrasca za kontakt, i naš tim će odmah provjeriti status vaše narudžbe.
Vrijeme dostave zavisi od vaše lokacije i vrste dostave koju ste odabrali. U većini slučajeva, narudžbe se dostavljaju u roku od 2 do 5 radnih dana. Tačne informacije dobit ćete putem e-maila nakon što pošaljemo vašu narudžbu.
Trenutno prihvatamo plaćanje pouzećem u gotovini.
Ako želite izmijeniti ili otkazati narudžbu, kontaktirajte nas što je prije moguće. Ukoliko narudžba još nije poslana, rado ćemo unijeti promjene ili izvršiti otkazivanje. Nakon što narudžba bude predata dostavnoj službi, promjene više nisu moguće.
Ukoliko primite oštećen ili neispravan proizvod, molimo vas da nas kontaktirate unutar 48 sati od prijema pošiljke. Pošaljite nam fotografije proizvoda i broj narudžbe, kako bismo mogli riješiti situaciju što brže i ponuditi zamjenu ili povrat novca.